dijous, 2 d’abril del 2020

VEIG, PENSO i EM PREGUNTO: EL PARC



L'objectiu de l'activitat és enriquir el lèxic i millorar l'estructura de la frase.


Com ho farem?   
Observarem la imatge, treballant el vocabulari perquè seguidament l'alumne pugui realitzar les oracions més fàcilment.

Seguidament ensenyarem la imatge del PARC i a continuació presentem el cartell de VEIG, PENSO i EM PREGUNTO (gradualment):

-       VEIG: Formular la pregunta: Què veieu? Els nens han de contestar: “Jo veig...”(Jo veig una nena que menja un entrepà.)
-       PENSO: Formular la pregunta Què penseu què passa o fan? Els nens han de contestar: Jo penso que... (Jo penso que la nena s’està menjant l’entrepà perquè es hora de berenar.)
-       EM PREGUNTO: Formular la pregunta: Què us ve al cap d’aquest dibuix/ què us pregunteu que pot passar... Els nens han de contestar “Jo em pregunto si...” (Jo em pregunto sí és bo l’entrepà.)

http://blogs.iec.cat/scp/wp-content/uploads/sites/13/2014/05/TLelparc-petit.jpg





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada