divendres, 29 de maig del 2020

VEIG, PENSO i EM PREGUNTO: EL MERCAT


L'objectiu de l'activitat és enriquir el lèxic i millorar l'estructura de la frase.


Com ho farem?   

Observarem la imatge, treballant el vocabulari perquè seguidament l'alumne pugui realitzar les oracions més fàcilment.

Seguidament ensenyarem la imatge del MERCAT i li preguntem que VEU, PENSA i ES PREGUNTA (gradualment):

-       VEIG: Formular la pregunta: Què veus? El nens ha de contestar: “Jo veig...”(Jo veig un senyor que compra peix.)

-       PENSO: Formular la pregunta Què penses què passa o fan? El nen han de contestar: Jo penso que... (Jo penso que el senyor compra el peix per dinar.)

-       EM PREGUNTO: Formular la pregunta: Què et ve al cap d’aquest dibuix/ què et preguntes, que pot passar... El nen ha de contestar “Jo em pregunto si...” (Jo em pregunto si cuinarà el peix al forn o a la planxa.)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada